4 patenty na najskuteczniejsze odchudzanie

4 patenty na najskuteczniejsze odchudzanie

Redakcja

2016-10-23

brak komentarzy

 

Większość kobiet przynajmniej raz była na diecie i próbowała zrzucić nadprogramowe kilogramy. Nawet jeżeli, udawało się schudnąć, zazwyczaj stracone kalorie powracały ze zdwojoną siłą. Co zrobić, żeby odchudzanie przyniosło trwałe rezultaty? Oto 4 nasze patenty na najskuteczniejsze odchudzanie.

Odchudzanie to proces

Większość diet, szczególnie tych ekstremalnych nie bazuje na redukcji tkanki tłuszczowej, lecz utracie wody. Po nich organizm szybciej wraca do dawnej wagi. Taka praktyka ma sens jeżeli pragniemy pozbyć się kilku centymetrów w krótkim czasie i dzięki temu założyć ulubioną sukienkę. Stosowanie takich działań zbyt często prowadzi do spustoszenia w organizmie, dlatego lepiej nie mówić o przechodzeniu na dietę, lecz o zmianie sposobu żywienia. W ten sposób zaplanujemy proces na długie miesiące.

Porcje na talerzu

Organizm ludzki przez stulecia był przyzwyczajany do okresów głodu, a tym samym starał się robić zapasy na czarną godzinę w postaci tłuszczyku. Dlatego jedząc 2 potężne posiłki dziennie dajemy sygnał, że zapasy żywności się kończą i konieczne jest przygotowanie się na post. W przypadku spożycia 5 niewielkich dań, dajemy organizmowi do zrozumienia, że jedzenia nie braknie, a energię może zużywać na bieżące potrzeby bądź redukować zapasy.

Planowanie posiłków

Przemyślenie swojego jutrzejszego jadłospisu to doskonały patent na najskuteczniejsze odchudzanie, a jednocześnie zahamowanie pokusy spożywania przekąsek. Dlaczego? Dzięki temu zastanowimy się nad lunchem w pracy, zrobimy listę zakupów, a jednocześnie wykonamy krok w kierunku spożywania posiłków o stałych porach. Dzięki temu, unikniemy sytuacji, w której jesteśmy zmuszeni do stołowania się na mieście, bo zapomnieliśmy obiadu.

Fokus na danie

Spożywanie 5 regularnych posiłków to jedno, zaś skoncentrowanie się na ich spożyciu to całkiem inna sprawa. Powinno unikać się spożywania dań przed telewizorem – rozprasza naszą uwagę, a w konsekwencji możemy zjeść więcej niż zaplanowaliśmy. Dobrze jest także nakładać obiady na mniejsze talerze. Wówczas porcja wydaje się większa. Warto wprowadzić nieco szaleństwa do kuchni i spróbować nowych smaków.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieDieta