Jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie?

Jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie?

Redakcja

2017-01-30

brak komentarzy

Pragniesz ekstra prezentować się w biodrówkach? Oto zbilansowana dieta na płaski brzuch, która błyskawicznie rozprawi się z fałdkami. To doskonała odpowiedź na często zadawane przez łasuchów pytanie: „Jak mieć płaski brzuch w 2 tygodnie?”

Płaski brzuch – jak go osiągnąć?

Stresujące sytuacje powodują, że na brzuchu intensywniej gromadzi się tkanka tłuszczowa. W związku z tym, by się z nim uporać, zadbaj nie wyłącznie o jadłospis, ale i relaks. Gdy zastosujesz nasze niskotłuszczowe triki, już po 14 dniach dostrzeżesz, że wcięcie w talii dostrzegalnie się pogłębia... Warunek? Trzymaj się reguł diety na płaski brzuch!

Podstawowe zasady odchudzanie brzucha

Raz na zawsze zapomnij o głodówce. Kilka dni na wodzie lub diecie poniżej 500 kcal powoduje, że czujesz się osłabiona, błyskawicznie rezygnujesz z kuracji. Co więcej, początkowy ubytek wagi spowodowany bywa zwłaszcza odwodnieniem. Potem gubisz kilogramy powoli, bo obniża się przemiana materii (głodzone ciało zbyt oszczędnie gospodaruje zapasami).By wyeliminować problem ataków wilczego głodu... powinnaś spożywać 5 posiłków na dzień, zachowując pomiędzy nimi widoczne przerwy (ok. 4 godziny).Najskuteczniejsze rezultaty osiągniesz, gdy dzienna racja dostarczy ci od 1000 do 1200 kcal.

Po skończenia kuracji nie wracaj do starych przyzwyczajeń By wyeliminować problem efektu jo-jo, sukcesywnie (przykładowo o 100 kcal w ciągu tygodnia) unoś wartość kaloryczną menu. Docelowo zatem powinnaś "konsumować"” 2000–2300 kcal.

Stosuj niskotłuszczowe triki, choćby wtedy, gdy już osiągniesz wyśnioną sylwetkę.

Co i kiedy jeść w diecie na płaski brzuch?

Płatki owsiane i siemię lniane dodawaj do zup, sałatek a także muesli. Siemię a także płatki to kopalnia włókna pokarmowego. Ten zaś chroni przed obstrukcją a także najedzeniem.

Cukinia a także sałata na przekąskę oraz do dań głównych. Warzywa te dostarczają jedyne 15 kcal w 100 g. Należą zatem do czołówki odchudzaczy.

Orzechy - parę, raz na dzień – mimo że są kaloryczne (ok. 600 kcal w 100 g), nie zaleca się z nich rezygnować. Zawarty w nich tryptofan broni bezpośrednio przed stresem, a zatem także bezpośrednio przed jego zajadaniem.

Odtłuszczony nabiał co najmniej raz na dzień, szczególnie na wieczorny posiłek. Chudy nabiał syci a także zwiększa metabolizm. Zawarte w nim białko niezbędne okazuje się do budowy tkanki mięśniowej.

Jabłka - przynajmniej jedno na dzień, owoce te posiadają ogrom pektyn. Te powierzchnie oddziałują na jelita jak miotełka.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieDieta