Jak schudnąć w udach i pośladkach – parę rad od ekspertów

Jak schudnąć w udach i pośladkach – parę rad od ekspertów

Redakcja

2017-02-12

brak komentarzy

Tkanka tłuszczowa zgromadzona na udach a także pośladkach wymaga takiego samego podejścia do zmniejszenia, co tkanka tłuszczowa odłożona w innych częściach ciała. Zdecydowanie warto byłoby się zastanowić czy wielkość tzw. „dolnych partii ciała” nie jest uwarunkowana genetycznie lub czy nie ma przykładowo komplikacji hormonalnych. W pierwszej kolejności zaleca się udanie się do endokrynologa a także skontrolowanie stanu swojego zdrowia, potem dobrze jest samemu określić własny typ budowy ciała, a najrozsądniej o poradę zapytać swojego trenera personalnego. Jak schudnąć w udach i pośladkach? Sprawdź, co mówią o tym specjaliści.

Typy figury

Typ postury, analogicznie jak kolor oczu, włosów, dziedziczymy po przodkach oraz często zdarza się, że okazuje się inny od wymarzonego. Jeżeli mowa o nadmiernie zgromadzonej w okolicach ud a także pupy strukturze zwanej tłuszczem, nie pozostaje nam nic innego jak jedynie zminimalizować ją do wartości zadowalającej, a do tego nieodzowna okazuje się odpowiednio zrównoważona dieta i ćwiczenia!

Trening na uda i pośladki

Najefektywniejszymi treningami są wszelkie treningi angażujące tkankę mięśniową dolnych partii ciała, a kombinacja paru przynosi zadowalające a także widoczne skutki. Dla Ciebie najskuteczniejsze ćwiczenia to takie, które polubisz. Nie zapominaj mimo wszystko, że takie ćwiczenia powinny być męczące dla oddechu a także dla trenowanego mięśnia.
Odnośnie częstości ćwiczeń, w ogóle nie jest powiedziane, że 7 razy w przeciągu tygodnia będzie lepsze od 3 razy w przeciągu tygodnia. Trenujesz tyle ile pragniesz, mimo wszystko nie zapominaj, że regeneracja a także relaks po ćwiczeniach okazują się równie istotne jak sam regularny trening. Każde pobudzanie mięśnia do pracy nie jest bez znaczenia dla zmniejszenia warstwy tłuszczu. Postaraj się mimo wszystko wygospodarować czas na najmniej 3 ćwiczenia tygodniowo. Za to czas spędzany na sali fitnessowej będzie uzależniony od intensywności wysiłku - przy większej intensywności zastosuj krótsze ćwiczenia (ok. 25min), spokojne sesje w stylu marsz/bieg (aerobowe) wykonuj długotrwalej (ok. 60-90min).Trenujesz coraz więcej, dajesz z siebie absolutnie wszystko, nie jesz, ciągle walczysz a rezultaty, które uzyskałaś okazują się nieduże? Zachowuj złoty środek w walce o smukłe uda a także pupę, bo jeżeli idziesz na wojnę to będziesz potrzebować amunicji. Nie wykorzystuj już na starcie wszystkich środków do walki. Kolejne zmiany w swoim nowym, zdrowym stylu życia, wdrażaj po kolei


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie