Jak skutecznie zrzucić 5 kg w krótkim czasie?

Jak skutecznie zrzucić 5 kg w krótkim czasie?

Redakcja

2016-08-12

brak komentarzy

Zastanawiasz się, jak skutecznie zrzucić 5 kg w krótkim czasie? Są na to sposoby. Jedyne, czego potrzebujesz, to wytrwałość i zaangażowanie. 

Nie jedz na mieście

Prosty sposób na pilnowanie tego co się je to przyrządzanie pokarmów w domu a także chowanie ich w pudełka na wynos. W ten sposób uchronisz się od kupowania przesłodzonych bułek na poranny posiłek a także nie pozostaniesz skazany na bistro czy bar w pracy. Możesz zjeść wyłącznie to, co weźmiesz. Zadbaj zatem o to, żeby dania były apetyczne: barwne, przyprawione ziołami, ładnie udekorowane, z dodatkowymi składnikami, które lubisz. Naszykuj jarzyny do przegryzania - obierz marchewki, potnij seler naciowy.

Pij, a nie pozostaniesz głodny

Osoby, które systematycznie się nawadniają, mało kiedy podjadają pomiędzy daniami. Nie w każdym przypadku odróżniamy wrażenie pragnienia od innej kaprysu. W rezultacie sięgamy przykładowo po soczysty owoc czy lody. Zdecydowanie warto także wypić do 2 szklanek wody mineralnej przynajmniej pół godziny bezpośrednio przed potrawą.

Nie wyrzekaj się z tłuszczu 

Przeświadczenie, że tkanka tłuszczowa, którą zjadamy, następnie gromadzi się w biodrach a także udach, musi odejść do lamusa. Dobry tłuszcz to właściwie anty-cukier - odmładza cerę, syci na długo, neutralizuje głód na słodkości, utrzymując stały zakres glukozy w krwioobiegu, wspiera przyswajanie witain. W związku z tym włącz "dobry" tłuszcz do swojego menu. Jedno- a także wielonasycone kwasy tłuszczowe odszukasz w orzechach, nasionach chia, olejach, rybach, owocach morza a także w awokado.

Pamiętaj, że spożywać węglowodany możesz jedynie o określonej porze. Nigdy nie powinien to być wieczór. Zjadając węglowodany po zmroku to jedno z najmniej korzystnych rzeczy, które możemy zrobić, będąc na diecie. Ich nadmiar o owej porze powoduje, że odłożą się w formie nadprogramowych kilogramów. W związku z tym zamiast owoców, włoskiego makaronu czy chleba na wieczorny posiłek zjedzmy białkowe składniki: drobiowe, rybę czy nabiał. Białko pozwoli ci wytrwać do rana bez napadu głodu.

Nie forsuj się

Jeżeli do przestrzegania jadłospisu dorzucisz aktywność ruchową trzy razy tygodniowo, rezultaty staną się błyskawicznie uwydatnione. W takiej sytuacji łatwo pójść w drugą stronę a także nie dać sobie czasu na odbudowę.  Wtedy wystawiamy mięśnie na katabolizm. Jego rezultat to zwisająca skóra, oraz ponowne nabieranie tłuszczu. Na starcie nie trenujemy za wiele, żeby nie wycieńczyć ciała. Nawet jeżeli posiadamy siłę a także zamierzamy z siebie dać sporo, nie nadwyrężajmy się.

Jeżeli podjadasz w trakcie przyszykowywania pokarmów trudniej będzie ci zrzucić wymarzone 5 kg. Nie zapominaj, że zbędne kalorie, które w taki sposób konsumujesz, pozwalają równać się jednemu kompletnemu posiłkowi! Na przegryzanie bywa rada. Żuj gumę. Miętowy smak zmniejszy ochotę na kosztowanie pokarmów.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieSuplementy diety