Naturalne spalacze tłuszczu: kawa, imbir, cynamon...

Naturalne spalacze tłuszczu: kawa, imbir, cynamon...

Redakcja

2016-09-21

brak komentarzy

Całe szczęście diety cud odchodzą w zapomnienie. Obecnie ogrom ludzi zmienia własne przyzwyczajenia odżywiania, a w ten sposób gubi nadwaga. Bardzo świetnie, ponieważ pożywne jedzenie oraz systematyczna aktywność to klucz do doskonałej figury. Jedyny, który pozwoli zapomnieć o boczkach oraz tłuszczu już na stałe.

Jeśli jesteś niecierpliwa oraz masz ochotę pobudzić walkę z dodatkowymi kilogramami, to do swojego menu włącz nieprzetworzone spalacze tłuszczu. Są to składniki, które przyspieszą przemiana materii, oczyszczą ciało a także wiadomo wspomogą zgubić warstwę tłuszczową. Fachowo określa się je termogenikami, a włączenie ich do dziennego menu zmniejszy głód. Według badaczy owe składniki pozwalają wspomagać zmniejszenie tłuszczu nawet o 25%.

1. Pieprz cayenne oraz imbir

Za wszystko jest odpowiedzialna kapsaicyna, a więc substancja aktywna zawarta w pieprzu cayenne. Zwykle da się napotkać ją w środkach wyszczuplających oraz jest stosowana do wytwarzania... gazów pieprzowych, które są stosowane do samoobrony.

Od długiego czasu wiadomo, że ostre menu uaktywnia przemianę materii oraz polepszą mikrokrążenie krwi, powiększając jednocześnie straty siły wymagane do wytwarzania ciepła. Redukuje głód, powoduje, że zdecydowanie mniej tkanki tłuszczowej gromadzi się wewnątrz organizmu. Bardzo zbliżone oddziaływanie posiada imbir, wobec tego go dodatkowo dobrze dołączyć do codziennego jadłospisu.

2. Kawa

Nie ma się co oszukiwać. Znaczna część z nas zaczyna dzień od filiżanki kawy... i bardzo prawidłowo. Okazuje się, że taki wspaniały napój służy w bitwie z nadprogramowymi centymetrami. Za to wiadomo jest odpowiedzialna kofeina, która działa stymulująco. Polepsza zdolności wysiłkowe - tyczy się to ruchu powyżej pół godziny i redukuje uczucie głodu. Mała czarna nasila aktywność szlaków metabolicznych, a w ten sposób przyczynia się do redukcji tłuszczu.

Najrozsądniej konsumować ją po wstaniu z łóżka lub bezpośrednio przed organizowanym ćwiczeniami. Nie zapominajcie, że po dodaniu do niej cukru oraz mleka czar pryska, a wpływ kofeiny na redukcję tłuszczu okazuje się bardzo ograniczony.

3. Cynamon oraz kurkuma

Wyciąg z cynamonu jest zwykle dodawany do specyfików na walkę z dodatkowymi kilogramami. Tak właściwie należy konsumować 1 małą łyżkę cynamonu na dzień, by uwolnić się od ataków głodu oraz zminimalizować apetyt na łakocie. Czemu tak jest? Składniki aktywne stabilizują zakres insuliny, która jest hormonem odpowiedzialnym za przemianę materii sacharydów.

Zbliżone właściwości posiada kurkuma, którą także opłaca się podawać do pokarmów. Ja w szczególności lubię rozgrzewający napój z owej niedocenianej w Polsce przyprawy. Jak go robię? Do dzbanka z ciepłą wodą dodaję imbir, miód, sok z cytryny a także pastę z kurkumy, którą robię w mieszkaniu. Opakowanie zioła zalewam szklaną wody mineralnej oraz gotuję, aż uzyskam masę przypominającą ketchup lub musztardę. Przekładam całość do słoika oraz trzymam w schładzarce do 2 tygodni.

4. Zielona herbata

O dobroczynny cechach charakterystycznych herbaty zielonej słyszał każdy. Występujące w niej elementy aktywne (katechiny) pozwalają pobudzić przemianę materii, redukować głód, stopować odkładanie tkanki tłuszczowej a także aktywować jej redukcję. Najnowsze eksperymenty udowadniają, że zielona herbata redukuje absorpcję tkanki tłuszczowej z jedzenia. Mimo wszystko by wyciągać jak najwięcej z korzystnych cech, zaleca się spożywać parę szklanek każdego dnia.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie