JOGA hormonalna - dla kobiet po menopauzie

JOGA hormonalna - dla kobiet po menopauzie

Redakcja

2016-10-02

1 komentarz

Nieodpowiednio sypiasz, nie radzisz sobie ze stresem, miewasz huśtawki nastrojów? Delikatne treningi jogi, opracowane z myślą o kobietach, to coś dla ciebie. Joga hormonalna zalecana jest dla pań, które cierpią na niedoczynność tarczycy, są w czasie przekwitania lub leczą niepłodność.

Czym jest joga hormonalna

Zestaw treningów jogi hormonalnej, sporządzony przez Brazylijkę Dinah Rodriguez, wywodzi się z tradycyjnej hatha-jogi oraz z jogi kundalini (to spokojniejsze, medytacyjne treningi, w których zwraca się wyjątkową uwagę na oddech oraz związany z nim transport prany, a więc siły). Z przebogatego wachlarza położenia jogi zostały wybrane owe asany (pozycje), które aktywizują pracę jajników, tarczycy, przysadki oraz nadnerczy, a więc gruczołów które odpowiadają za wytwarzanie żeńskich hormonów.

Idealna w czasie przekwitania

Trenując regularnie (profilaktycznie 2 razy w przeciągu tygodnia, ale w czasie przekwitania najrozsądniej w przeliczeniu na dzień), możesz bez pododajmocy medykamentów przywrócić odpowiedni balans hormonów ciała. Co się z tym wiąże? Same dobre strony. Odzyskasz siłę oraz wewnętrzny spokój, będziesz lepiej spała, zdecydowanie częściej się uśmiechała. Polepszy się sprawność ruchowa i wygląd włosów oraz cery. A co więcej – zleci chandra.

Szybkie efekty

Bezzwłocznie po 2–3 m-cach systematycznych treningów uwydatnione są rezultaty – zapewniają specjaliści. – Paniom wraca żywotność, polepsza się samopoczucie. W szczególności jednak cieszy mnie, gdy któraś z kobiet zachodzi w upragnioną ciążę, a mam bezzwłocznie parę owych przypadków. Co poniektóre pociechy choćby poznałam.


Dodaj komentarz

Komentarze

kamillacrook

2016-10-07 09:04:22


jogę zaczęlam cwiczyc jeszcze na studiach i bardzo mi pomogła. przede wszysktim dobrze cwiczylo mi sie wieczorem, wtedy sen byl o wieeele lepszy.

Sport