Odchudzanie na rolkach

Odchudzanie na rolkach

Redakcja

2016-10-02

2 komentarze

Walka z kilogramami na rolkach to jeden z większych pomysłów na pozbycie się nadprogramowych kilogramów oraz polepszenie wyglądu figury. Systematyczna podróż na rolkach zapewnia smukłą talię, szczupłe nogi oraz jędrne pośladki. Sprawdź, jak trenować na rolkach, aby zredukować wagę oraz ile kcal można zgubić w okresie godziny takiego ćwiczenia.

Odchudzanie na rolkach rekomendowane ludziom z ogromną otyłością

Jazda na rolkach są bezpieczniejsze dla stawów niż bieganie. W okresie joggingu stawy nadwyręża się naciskiem choćby czterokrotnie większym niż waga ciała joggera. Gdy biegniesz, przeciążasz bardzo stawy kolanowe oraz dolny odcinek pleców, wobec tego sportowcy zazwyczaj doświadczają bóle pleców. Zaletą jazdy na rolkach jest płynność przeprowadzanych ruchów, dzięki czemu w okresie ćwiczeń nie sprawia się nagłych oraz forsownych nacisków na stawy. Kluczowe to szczególnie w kwestii użytkowników z znaczną otyłością, których stawy są bardzo wystawione na kontuzje.

Ile kcal redukuje się w trakcie jazdy na rolkach?

Jazda na rolkach to sport kondycyjny: polepszają pracę mięśnia sercowego oraz dotleniają ciało. W okresie godziny systematycznej jazdy na rolkach trzeba zgubić 600-700 kcal! To tyle samo, ile redukuje się w trakcie 2 h ćwiczeń gimnastycznych. Ilość spalonych kcal zależy wiadomo od płci, wagi, wieku oraz rytmu jazdy. Prawie 700 kcal spali osoba ważąca 75 kg, która bez przerwy w szybkim tempie jeździ na rolkach przez 60 minut.

Jak zazwyczaj trenować na rolkach, aby zrzucać wagę?

2-3 wycieczki na rolki tygodniowo (przejażdżka musi przebiegać nie krócej niż 60 minut) wystarczą, aby wymodelować figurę oraz wyeliminować otyłość. Nie zapominaj, że ciało zaczyna spalać tkankę tłuszczową zaledwie po 30 minutach trudu, wobec tego zadbaj o to, aby ćwiczenia nigdy nie były mniejsze niż 40 min.

Walkę z kilogramami na rolkach: jak rozpocząć?

Z jazdą na rolkach jest analogicznie, jak z jazdą na rowerze – tego się nie nie pamięta. Jeżeli w okresie dzieciństwa jazda na rolkach nie były ci obce, to najprawdopodobniej bezzwłocznie po i ćwiczeniach odczujesz się w nich pewnie. Analogicznie powinno być z tymi, którzy zimą uwielbiają trenować na łyżwach - w owych sytuacjach nauka jazdy na rolkach także nie musi zająć dużo momentu. Początkowo najbardziej znaczącym kłopotliwe może okazać się niedociągnięcie stabilności, ale gdy organizm przyzwyczai się do rolek, złapiesz odpowiedni balans oraz zaczniesz trenować. Jeżeli jesteś początkującą osobą, na początkowe ćwiczenia skuś się na się z towarzyszem, który pomoże w zachowaniu balansu oraz poda pomocną dłoń (praktycznie oraz w przenośni).


Dodaj komentarz

Komentarze

beniap25

2016-10-14 07:54:37


teraz idzie zima to chyba łyżwy raczej...

pzbros7

2016-10-07 08:56:31


jeden z lepszych sposobów na ruch, nie tylko na wiosnę czy lato.

SportOdchudzanie