Płaski brzuch bez wysiłku

Płaski brzuch bez wysiłku

Redakcja

2017-02-06

brak komentarzy

Jesteśmy dalekie od namawiania Was do słodkiego lenistwa. Ale jest parę technik na płaski brzuch w trybie last minute. Te metody sprawdzają się - zwłaszcza na parę dni bezpośrednio przed imprezą czy randką. Płaski brzuch bez wysiłku? Czy to możliwe? Przekonajmy się!

Płaski brzuch w 7 dni - jak to zrobić?

Bez bardziej świadomego stylu życia nie ma magicznych rezultatów, jeżeli chodzi o figurę. Sport to baza, ale wiemy, że z efektem bywa różnie... W okolicznościach last minute płaski brzuch zamiast na sali treningowej możesz zrobić sobie dzięki jadłospisowi - wystarczy trochę podrasować własne codzienne menu a także wprowadzić w życie parę prawidłowych przyzwyczajeń! Poznaj nasze metody na płaski brzuch:

1. Wprowadź do jadłospisu probiotyki

Zadbaj o to, by w Twojej diecie nie zabrakło probiotyków - dobrych kultur drobnoustrojów, które wspomagają w trawieniu przewód pokarmowy a także ochronią przed problemami żołądkowo-jelitowymi. Za pomocą nich Twój brzuch błyskawicznie będzie płaski, a składniki probiotyczne dodatkowo bogate w białko (jak kefiry a także jogurty) spożywane na śniadanie przybliżają do zdrowej utraty niechcianych kilogramów. Zdrowych kultur drobnoustrojów szukaj w fermentowanych napojach mlecznych lub domowych naparach na podstawie grzybka tybetańskiego a także herbacianego.

2. Wyprostuj się

Nie garb się! Prostuj plecy gdy stoisz a także leżysz - nie jedynie dla zdrowia swoich pleców. Wyprostowana figura jest także efektem napinania mięśni talii. Za pomocą takich ruchów zaczynają trenować a także "wciągać" się do środka. Skrzywienie w odcinku lędźwiowym (lordoza) powoduje, że Twój brzuch jest nienaturalnie wypięty w przód, nie zapominaj zatem o tym by zamiast wyginać swoje ciało do tyłu kierować miednicę tak, by znalazła się w osi z kręgosłupem.

3. Pij sporo wody mineralnej

Picie adekwatnej ilości wody mineralnej przez cały dzień (ok. 2 L, jeżeli nie uprawiasz sportu) to klucz do posiadania płaskiego brzucha. Przyczynia się do sprawniejszego spadku wagi a także chroni przed "zaleganiem się" tu oraz ówdzie zbędnej warstwy tłuszczu. Odwodnione ciało zatrzymuje w sobie wodę, wskutek czego przybywa nam nadprogramowych kilogramów, a nasze ciało prezentuje się jako większe, aniżeli w rzeczywistości. Dbając o dobry poziom dostawy wody wyeliminujesz niestrawności a także wzdęcia.

Płaski brzuch bez wysiłku, bez męczącego, intensywnego programu treningowego to żadna bajka. Wystarczy dostosować się do prostych zasad, które każdy z nas może wprowadzić w życie. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie