Ćwiczenia na zmarszczki wokół ust

Ćwiczenia na zmarszczki wokół ust

Redakcja

2017-04-07

brak komentarzy

Zmarszczki wokół ust tworzą się zazwyczaj po czterdziestym roku życia tak u kobiet, a także mężczyzn. Bardzo głębokie, promieniście ułożone niedoskonałości  to  konsekwencja mechanizmów zwyrodnienia a także większej wiotkości cery. Mogą one okazać się rezultatem fotostarzenia  a także palenia tytoniu, niewłaściwej pielęgnacji, gwałtownego spadku wagi, nadużywania trunku lub obniżenia poziomu hormonów. Wbrew nazwie „ niedoskonałości palacza” tworzą się one nie wyłącznie u użytkowników palących. W pierwszej fazie ich powstawania okazują się uwydatnione wówczas gdy, przykładowo pijemy przez słomkę, robimy „dziubek’, zaciągamy się dymem z papierosa. Jednak z biegiem czasu rozpoczynają stawać się transparentne choćby wówczas gdy mięsień okrężny ust nie pracuje.

Pokaże Ci teraz zestaw 3 treningów na redukcję niedoskonałości wokół ust. Jeśli wiesz, że okazuje się to cześć ciała nad którą pragniesz trenować dorzuć ten zestaw do swojej codziennej praktyki a także staraj się przeznaczyć owej przestrzeni swojego ciała nie zdecydowanie mniej aniżeli 2-3 minuty na dzień.

Propozycja numer 1. Zaczniemy od treningi rozgrzewającego usta 

Przyłóż dolną wargę do górnej a także mocno zaciśnij. Postaraj się tak położyć wargi na siebie by nie było widać czerwieni wargowej. Utrzymaj pracę tkanki mięśniowej przez 10 sekund. Rozluźnij. Obliż usta. Powtarzaj ten trening w swojej rzeczywistości jeszcze 2 razy.

Propozycja numer 2

Ściągnij ustaw w dziób, wyciągnij usta mocno do przodu tak jakbyś chciała pocałować kogoś daleko bezpośrednio przed sobą a także zostać w tym napięciu mięśniowa dzięki 10 sekund. Rozluźnij. Powtarzaj to trening 3 razy. Do tego treningu dodamy nadprogramowy opór. Ułóż palec wskazujący a także środkowy dowolnej ręki na ustach. Znowu złóż ustaw w dziób a także pociągnij usta do przodu. Postaraj się napierać ustami na palce a palcami na usta. Zostań w owej pozycji 10 sekund. Rozluźnij. Powtarzaj to trening 3 razy w swojej codziennej rzeczywistości.

Propozycja numer 3

Delikatnie rozchyl usta a także postaraj się trenować taki sport jakbyś chciała sięgnąć ustami do przodu, mocno a także daleko. Zostać w owej pozycji 10 sekund. Rozluźnij. Powtarzaj to trening 3 razy w swojej codziennej rzeczywistości.

Spodobały Ci się ci treningi jogi twarzy? 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Uroda