Dieta na wzdęty brzuch. 3 propozycje menu

Dieta na wzdęty brzuch. 3 propozycje menu

Redakcja

2016-09-21

brak komentarzy

Tyle czasu jest potrzebne, by zwyciężyć wzdęcia, uwolnić się od opuchnięć oraz zredukować wagę choćby 4 kg!

Zobacz zasady diety na wzdęty brzuch, dzięki którym będzie płaski!

  • przestrzegaj naszego jadłospisu (odszukasz go niżej)
  • pij nawet 2 litry wody mineralnej - nawadnianie ciała wyeliminuje zbyt duża ilość wody z twojego organizmu oraz zredukuje opuchlizny
  • zredukuj kofeinę (to przez nią puchniesz)
  • nie pij piwa – sprawia rozszerzenie naczyń krwionośnych, co upraszcza przedostanie się wody do komórek ciała oraz tworzenie się opuchnięć
  • wciągaj brzuch - to najłatwiejsze ćwiczenie umacniające mięśnie proste i skośne brzucha

Zestaw dań w diecie na płaski brzuch

Dzień 1.

Poranny posiłek: sok z pomarańczy, jabłka oraz 2 marchwi, zmieszany z wodą
II poranny posiłek: niewielki kubek chudego jogurtu naturalnego, pokrzywy
Obiad: koktajl z warzyw, kefir
Kolacja: sok z grejpfruta z odrobiną imbiru
Posiłek wieczorny: koktajl z warzyw z 3 dojrzałych pomidorów, papryki, jabłka, marchwi, kawałek
selera naciowego, łyżka soku z cytryny, 1/2 pęczka natki pietruszki, parę kropel oleju lnianego, sól)

Dzień 2.

Poranny posiłek: wielki banan obsmażony na maśle (1/2 małe łyżeczki), posypany cynamonem
II poranny posiłek: 2 nieduże marchewki, parę plastrów świeżego ananasa, herbata z melisy
Obiad: odżywcza surówka (parę liści sałaty, 4 soczyste pomidory, 2 ogórki, cebula, 2 łyżki oliwek, 2 plastry białego sera typu feta, łyżka oliwy, ząbek czosnku, niewielka łyżka octu winnego, świeży lub suszony estragon, sól a także pieprz)
Kolacja: jabłko
Posiłek wieczorny: niewielki kefir, surówka z kalafiora oraz pomidorów

Dzień 3.

Poranny posiłek: filiżanka soku z pomidorów oprószonego bazylią, jabłko
II poranny posiłek: barszcz z buraków
Posiłek: surówka z owoców (1/2 ananasa, grejpfrut, parę mrożonych świeżych śliwek, garść jagód, jogurt naturalny)
Kolacja: kiwi, 2 niewielkie mandarynki
Posiłek wieczorny: surówka z fasolki szparagowej a także łyżki tuńczyka

Dzień 4.

Poranny posiłek: surówka z kalafiora, papryki oraz 100 g gotowanego drobiu, herbata ze skrzypu
II poranny posiłek: znaczne kiwi
Obiad: surówka rybna (50 g wędzonego łososia, pęczek rzodkiewek, główka sałaty, 2 soczyste pomidory, kawałek ogórka, cebula, niewielka łyżka oliwy, niewielka łyżka soku z cytryny, sól oraz pieprz)
Kolacja: filiżanka soku z jabłek, 5 suszonych moreli
Kolacją: filiżanka jogurtu niskotłuszczowego, banan, 3 łyżki muesli


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Zdrowie