Ćwiczenia na zwiotczałe ręce - wyrzeźbij piękne ramiona!

Ćwiczenia na zwiotczałe ręce - wyrzeźbij piękne ramiona!

Redakcja

2016-08-11

1 komentarz

My, kobiety tak zbyt skupiamy się w trakcie treningów na nogach, brzuchu a także pośladkach, że zazwyczaj nie pamiętamy o ramionach oraz przedramionach. W związku z tym pragniemy zaproponować wam proste treningi na ręce - jędrne, silne a także ładne. A zatem takie, których nie będziemy wstydziły się zakładając letnie sukienki, topy odkrywające plecy czy koszulki na ramiączkach. Starczy kilkanaście min. na dzień, by  ćwiczeniami pobyć się zwiotczałych rąk a lato przywitać z pięknymi, jędrnymi ramionami.

Wykonując owe treningi na ręce unikniecie (lub pokonacie) kłopot obwisłej cery na ramionach a także sflaczałych przedramion. Czas nie bywa w tym przypadku naszym kompanem, a zatem im prędzej zaczniesz, tym lepiej!

5 prostych ćwiczeń

1. Zaczynamy od łatwych treningów na barki. Stań z ramionami wzdłuż korpusu, łokcie nieco ugięte, w rozkroku, kolana nieco ugięte. Napinaj mięśnie proste i skośne brzucha. Wznieś ręce do wysokości ramion a także stopniowo opuszczaj je w dół.Zrób dwadzieścia powtórek

2. Powtarzaj poprzednie ćwiczenie, ale zatrzymaj ramiona na poziomie barków. Obracaj ręce do góry a także w dół. Dwadzieścia powtórek.

3. Przejdźmy teraz do tricepsów.Stań w rozkroku, kolana nieco ugięte, napnij mięśnie proste i skośne brzucha. Rozłóż ręce do tyłu z łokciami a także rękoma nieco uniesionymi. Wykonujemy niewielkie ruchy pchające w górę. Wykonaj pięćdziesiąt powtórek.

4. Wyciągnij ręce za plecami, przybliżaj ręce do siebie skręć je tak, by stykały się równolegle.Dodatkowo w tym kwestii wykonaj pięćdziesiąt powtórek.

5. Trenujemy teraz biceps.Uzyj hantli o wadze 0.5 kg (możesz trenować utrzymując 2 niewielkie butelki wody mineralnej). Chwyć hantle a także przyciągaj je na zmianę w stronę barków, nie dotykając ich, przytrzymując je mniej więcej 15 cm od barków. Wykonaj 25 powtórek

Oprócz czynnika estetycznego, owe treningi na ręce posiadają także praktyczne wykorzystanie: dużo schorzeń wynika z wad postawy przy pracy (choćby pochylenie nadgarstka a także ramienia u ludzi pracujących przy laptopie). Mogą one wywoływać przykry ból a także dyskomfort. Treningi na ręce muszą okazać się w takim wypadku obowiązkiem, który nie wymaga mimo wszystko nazbyt dużo ruchu a także poświęceń dlatego warto na niego poświęcić swój czas.


Dodaj komentarz

Komentarze

ndebeleprincess

2016-10-14 07:56:19


oj, no to zawsze spędzało mi sen z powiek. zwisające i okropne, krępujące fałdy skóry. bleeeee

SportPielęgnacja ciała